Archiwalna Strona Urząd Gminy Szczurowa
2021-11-30
Zamówienia publiczne / Zapytanie ofertowe na pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży drogowej

 

Szczurowa, dnia 06.12.2021r.

Zestawienie złożonych ofert

Dotyczy zamówienia:  Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej na zadaniu:

a) „Remont drogi gminnej Górka –Podrząchowie nr 250800K w miejscowości Górka w km od 0+700 do 1+420 "

b) Remont drogi gminnej Rudy Rysie od Kościoła w kierunku lasu nr 250550K w miejscowości Rudy Rysie w k od 0+315 do 1+027

 

Lp.

Nazwa i adres Wykonawcy

zamówienie

Kwota brutto

1.

ARKADIS Sp. z o.o. S3 Sp. k.
38-120 Czudec ul. Słoneczna 47

Część I i II

4893,58 zł

2.

Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno-Inżynierskie PROSTA-PROJEKT
Piotrkowice, ul. Kielecka 37   26-020 Chmielnik

Część I  i  II

1107,00 zł

3.

Tomasz Nowakowski
ul. Galicyjska 3E/23

Część I

Część II

1215,60 zł

1163,80 zł

 

UG Szczurowa


Szczurowa, dnia 30.11.2021r

Zamawiający:
Gmina Szczurowa
ul. Lwowska 2
32-820 Szczurowa
NIP: 8691186401


ZAPYTANIE OFERTOWE
na pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży drogowej

dotyczące realizacji zamówienia o wartości szacunkowej poniżej równowartości kwoty 130 000,00 zł

1. Gmina Szczurowa zaprasza do udziału w postępowaniu na: "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej na zadaniu:
a) „Remont drogi gminnej Górka –Podrząchowie nr 250800K w miejscowości Górka w km od 0+700 do 1+420 "
b) Remont drogi gminnej Rudy Rysie od Kościoła w kierunku lasu nr 250550K w miejscowości Rudy Rysie w k od 0+315 do 1+027

2.Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży drogowej na zadaniu:

Część I - „Remont drogi gminnej Górka –Podrząchowie nr 250800K w miejscowości Górka w km od 0+700 do 1+420"
Zakres prac do wykonania:
1.Ręczne ścinanie i karczowanie średnio gęstych zagajników .
2.Wywozenie karpiny i gałęzi wraz z utylizacją .Transport na odległość do 2km.
3.Frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości średnio 6 cm z wywozem materiału na odległość do 1km
4.Oczyszczenie rowu z namułu bez naruszenia skarp rowu.
5.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,40m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km .
6.Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych o średnicy 0,30m, 0,40m, 0,50m
7.Wymiana uszkodzonego przepustu rurowego średnicy 40cm.
8.Rozbiórka wraz z ponownym montażem na nowej nawierzchni progu zwalniającego.
9.Wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu
10.Utwardzenie poboczy warstwą z kruszywa łamanego.

Część II – „Remont drogi gminnej Rudy Rysie od Kościoła w kierunku lasu nr 250550K w miejscowości Rudy Rysie w k od 0+315 do 1+027”
Zakres prac do wykonania:
1.Frezowanie nawierzchni bitumicznej o grubości średnio 6 cm z wywozem materiału na odległość do 1km.
2.Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,40m3 z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km .
3.Oczyszczenie z namułu przepustu rurowego o średnicy 0,30m.
4.Regulacja pionowa zaworów wodociągowych.
5.Wzmocnienie nawierzchni bitumicznej przez nałożenie na oczyszczonej i skropionej emulsja asfaltową , nawierzchni geosiatki wzmacniającej.
6.Wymiana podbudowy na odcinku 30m.
7.Wykonanie nawierzchni z asfaltobetonu.
8.Utwardzenie poboczy warstwą z kruszywa łamanego.

3. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że na czas realizacji zamówienia, będzie dysponował, co najmniej jedną osobą skierowaną przez wykonawcę do realizacji zamówienia, która pełnić będzie funkcje inspektora nadzoru inwestorskiego,  posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak droga w rozumieniu przepisów o drogach publicznych, z wyłączeniem drogowych obiektów inżynierskich oprócz przepustów

4. Termin realizacji zamówienia:
Okres realizacji przedmiotu umowy określa się na dwa tygodnie od dnia podpisania umowy do czasu dokonania ostatecznego odbioru robót budowlanych branży drogowej- termin uzależniony jest od postępu robót.

5. Okres gwarancji: Nie dotyczy

6. Sposób przygotowania oferty:
Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego w formie pisemnej/elektronicznej w języku polskim. Wypełniony formularz ofertowy musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem.
Wraz z ofertą należy złożyć:
a) kserokopię uprawnień osób wykonujących zamówienie, odpowiadających wymogom określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 11 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o uprawnieniach drogowych
b) kserokopię zaświadczeń osób wykonujących zamówienie, wpisanych na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego

Oferta powinna obejmować pełny zakres przedmiotu zamówienia, tj. zakres wszystkich dróg.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

7. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy dostarczyć w wersji elektronicznej (skan oferty) na adres poczty elektronicznej:
sgiza@szczurowa.pl zgodnie ze wskazanym terminem składania ofert bądź w wersji papierowej do siedziby Zamawiającego. Składając ofertę w formie pisemnej Wykonawca powinien umieścić ofertę, w zamkniętej kopercie. Koperta winna być oznaczona nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowana na adres: Urząd Gminy Szczurowa ul. Lwowska 2 32-820 Szczurowa z dopiskiem: „Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego na zadaniu ……………. – nie otwierać przed dniem 06.12.2021 do godz. 10:00
Termin składania ofert upływa wraz z dniem 06.12.2021 r. o godz. 10:00. Liczy się data rzeczywistego wpływu oferty do siedziby Zamawiającego bądź na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego.

8. Termin otwarcia ofert: Otwarcie i ocena ofert zostaną dokonane tego samego dnia, tj. 06.12.2021 o godz. 10:15.
Protokół z przeprowadzonego postepowania zostanie zamieszczony na stronie internetowej i przekazany wykonawcom uczestniczącym w postepowaniu droga mailową.
Najkorzystniejsza rozpatrzona oferta będzie stanowiła podstawę do zawarcia umowy, o ile cena tejże oferty nie przekroczy środków jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie powyższego zadania.

9. Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert:
1) Cena - waga 100 %,
2) - - waga –

10. Warunki płatności: Wynagrodzenie płatne w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury

11. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Stanisława Giza 14 632 09 37

12. Wykonawca składający ofertę powinien posiadać kompetencje lub uprawnienia, zdolność techniczną lub zawodową, znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia


Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Postanowienia umowy

UG Szczurowa
Archiwalna Strona