Szczurowa, dnia 10.01.2022
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA W CZĘŚĆI I, III, IV
Dotyczy postepowania z dnia 14.12.2021r. na dostawę mebli oraz sprzętu AGD i RTV do budynku grodzkiego w Uściu Solnym
Urząd Gminy Szczurowa informuje o unieważnieniu postepowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego poniżej równowartości kwoty 130 000,00 zł na realizację zamówienia pn. „Dostawa mebli oraz sprzętu AGD i RTV do budynku grodzkiego w Uściu Solnym - część I, III, IV w ramach realizacji projektu pn. „Rewitalizacja obiektu grodzkiego w Uściu Solnym”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Uzasadnienie:
W części I Oferent New Life Property Sp. z o.o. z siedzibą ul. Nowogrodzka 64/43 02-014 Warszawa z najkorzystniejszą cenowo ofertą uchylił się od podpisania umowy, a pozostałe złożone oferty przewyższają kwotę, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
W części III Oferent KAL-SPORT Paweł Kalita z siedzibą 3-310 Rzeszów , ul. Rejtana 8 uchylił się od podpisania umowy. Wezwany kolejny wykonawca ALDUO Sp. z o.o. z siedzibą 30-349 Kraków, ul. Miłkowskiego 3/301 również uchylił się od podpisania umowy.
W części IV Oferent PARTNER Działalność Handlowa Roman Hebal – Lidia Hebal, z siedzibą
ul. Lwowska 10, 32-820 Szczurowa uchylił się od podpisania umowy, kolejna złożona oferta przewyższa kwotę, jaką zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
ALDUO Sp. z o.o.
30-349 Kraków
ul. Miłkowskiego 3/301
Szczurowa: 04.01.2021r
Dotyczy postępowania : Dostawa mebli oraz sprzętu AGD i RTV do budynku grodzkiego w Uściu Solnym – cz. III
Urząd Gminy w Szczurowej uprzejmie informuje, że wykonawca wyłoniony w postępowaniu o udzielenie w/w zamówienia publicznego:
KAL-SPORT Paweł Kalita z siedzibą 35-310 Rzeszów, ul. Rejtana 8 uchylił się od podpisania umowy na przedmiotowe zamówienie.
W związku z powyższym zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, tj. ofertę wykonawcy:
ALDUO Sp. z o.o.
ul. Miłkowskiego 3/301
30-349 Kraków
UG Szczurowa
Wyniki postępowania
Dotyczy postępowania : Dostawa mebli oraz sprzętu AGD i RTV di budynku grodzkiego w Uściu Solnym – cz. I, II, III, IV
Urząd Gminy w Szczurowej uprzejmie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu :
Wybrano ofertę złożoną przez Wykonawcę:
- dla części I - New Life Property Sp. z o.o. Nowogrodzka 64/43 02-014 Warszawa
- dla części II - SILESIA MEBLE Sp. z o.o. 44-230 Bełk ul. Główna 63
- dla części III - KAL-SPORT Paweł Kalita 35-310 Rzeszów, ul Rejtana 8
- dla części IV - PARTNER Działalność Handlowa Roman Hebal – Lidia Hebal
32-820 Szczurowa, ul. Lwowska 10
W postępowaniu odrzucono oferty wykonawcy SZWED MEBLE SPÓŁKA JAWNA Jana Pawła II 63B,
98-200 Sieradz dla części: I, II, III, IV .
Uzasadnienie: Wykonawca zaoferował wykonanie zamówienia poprzez zastosowanie zamienników oraz zmianę terminu realizacji.
Streszczenie i porównanie złożonych ofert:
Część I
Lp. |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Kwota brutto |
Punkty |
1. |
TRONUS POLSKA Sp. z o.o. 01-237 Warszawa ul. Ordona 2A |
223 392,60 zł |
16,14 |
2. |
SZWED MEBLE SPÓŁKA JAWNA , ul. Jana Pawła II 63B, 98-200 Sieradz |
59 389,17 zł |
odrzucona |
3. |
New Life Property Sp. z o.o. Nowogrodzka 64/43 02-014 Warszawa |
36 062,83 zł |
100 |
4. |
ALDUO Sp. z o.o. 30-349 Kraków ul. Miłkowskiego 3/301 |
75 669,60 zł |
47,66 |
Część II
Lp. |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Kwota brutto |
|
1. |
TRONUS POLSKA Sp. z o.o. 01-237 Warszawa ul. Ordona 2A |
50 774,40 zł |
50,63 |
2. |
SZWED MEBLE SPÓŁKA JAWNA Jana Pawła II 63B, 98-200 Sieradz |
45 361,17 zł |
odrzucona |
3. |
SILESIA MEBLE Sp. z o.o. 44-230 Bełk ul. Główna 63 |
25 707,00 zł |
100 |
4. |
ALDUO Sp. z o.o. 30-349 Kraków ul. Miłkowskiego 3/301 |
64 329,00 zł |
39,96 |
Część III
Lp. |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Kwota brutto |
Punkty |
1. |
TRONUS POLSKA Sp. z o.o. 01-237 Warszawa ul. Ordona 2A |
42 619,50 zł |
62,05 |
2. |
Zakład Stolarski Artur Sarapata Brody 37 34-130 Kalwaria Zebrzydowska |
42 435,00 zł |
62,32 |
3. |
KAL-SPORT Paweł Kalita 35-310 Rzeszów, ul Rejtana 8 |
26 445,00 zł |
100 |
4. |
SZWED MEBLE SPÓŁKA JAWNA Jana Pawła II 63B, 98-200 Sieradz |
30 262,98 zł |
odrzucona |
5. |
ALDUO Sp. z o.o. 30-349 Kraków ul. Miłkowskiego 3/301 |
32 964,00 zł |
80,22 |
Część IV
Lp. |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Kwota brutto |
Punkty |
1. |
TRONUS POLSKA Sp. z o.o. 01-237 Warszawa ul. Ordona 2A |
29 335,50 zł |
10,99 |
2. |
PARTNER Działalność Handlowa Roman Hebal – Lidia Hebal |
3 224,99 zł |
100 |
3. |
SZWED MEBLE SPÓŁKA JAWNA Jana Pawła II 63B, 98-200 Sieradz |
3 197,96 zł |
odrzucona |
Z Wykonawcą wyłonionym w postępowaniu zostanie podpisana umowa w dniu 05.01.2022 r.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie zgłosi się w wyznaczonym terminie i nie przedstawi na tą okoliczność obiektywnego wyjaśnienia, Zamawiający potraktuje ten fakt jako uchylenie się od zawarcia umowy.
UG Szczurowa
Szczurowa, dnia 23.12.2021r.
Zestawienie złożonych ofert
Dotyczy zamówienia na dostawę mebli oraz sprzętu AGD i RTV do budynku grodzkiego w Uściu Solnym w ramach realizacji projektu pn.: „Rewitalizacja obiektu grodzkiego w Uściu Solnym” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
Część I
Lp. |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Kwota brutto |
1. |
TRONUS POLSKA Sp. z o.o. |
223 392,60 zł |
2. |
SZWED MEBLE SPÓŁKA JAWNA |
59 389,17 zł |
3. |
New Life Property Sp. z o.o. |
36 062,83 zł |
4. |
ALDUO Sp. z o.o. |
75 669,60 zł |
Część II
Lp. |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Kwota brutto |
1. |
TRONUS POLSKA Sp. z o.o. |
50 774,40 zł |
2. |
SZWED MEBLE SPÓŁKA JAWNA |
45 361,17 zł |
3. |
SILESIA MEBLE Sp. z o.o. |
25 707,00 zł |
4. |
ALDUO Sp. z o.o. |
64 329,00 zł |
Część III
Lp. |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Kwota brutto |
1. |
TRONUS POLSKA Sp. z o.o. |
42 619,50 zł |
2. |
Zakład Stolarski Artur Sarapata |
42 435,00 zł |
3. |
KAL-SPORT Paweł Kalita |
26 445,00 zł |
4. |
SZWED MEBLE SPÓŁKA JAWNA |
30 262,98 zł |
5. |
ALDUO Sp. z o.o. |
32 964,00 zł |
Część IV
Lp. |
Nazwa i adres Wykonawcy |
Kwota brutto |
1. |
TRONUS POLSKA Sp. z o.o. |
29 335,50 zł |
2. |
PARTNER Działalność Handlowa Roman Hebal – Lidia Hebal |
3 224,99 zł |
3. |
SZWED MEBLE SPÓŁKA JAWNA |
3 197,96 zł |
UG Szczurowa
MODYFIKACJA
W związku z nie zamieszczeniem załączników do zapytania ofertowego w bazie konkurencyjności ponownie publikuje się ogłoszenie o zamówieniu wraz z załącznikami
i modyfikuje się termin składania i otwarcia ofert.
Składanie ofert do 23.12.2021 r., godz.: 10:00,
termin otwarcia ofert w dniu 23.12.2021 r., godz.: 10:15.
Szczurowa, 26.11.2021 r.
Zamawiający:
Gmina Szczurowa
ul. Lwowska 2
32-820 Szczurowa
NIP: 8691186401
ZAPYTANIE OFERTOWE
na dostawę mebli oraz sprzętu AGD i RTV do budynku grodzkiego w Uściu Solnym
Gmina Szczurowa zaprasza do udziału w postępowaniu na: dostawę mebli oraz sprzętu AGD i RTV do budynku grodzkiego w Uściu Solnym w ramach realizacji projektu „Rewitalizacja obiektu grodzkiego w Uściu Solnym”.
Tryb prowadzenia postepowania
1. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 poz. 1129) przy udzielaniu niniejszego zamówienia ustawy Pzp nie stosuje się.
2. Zapytanie ofertowe prowadzone jest zgodnie z zasadami udzielania zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130 000,00 zł Urzędu Gminy Szczurowa.
Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli oraz sprzętu AGD i RTV do budynku grodzkiego w Uściu Solnym w ramach projektu pn.: „Rewitalizacja obiektu grodzkiego w Uściu Solnym” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020.
Zamówienie obejmuje także transport, wniesienie i montaż.
Opis wymaganych parametrów mebli i sprzętu , ich wykonanie, skład, jakość, ilość oraz typ został szczegółowo wskazany w załącznikach do niniejszego zapytania ofertowego.
Część I – stoły, krzesła, fotel obrotowy, sofa, pufy
Część II – regały biblioteczne
Część III – szafa, biurko, meble kuchenne wraz z zabudową
Część IV – czajnik elektryczny, warniki, telewizor
Kod CPV: 39141000-2 – meble i wyposażenie kuchni
Kod CPV: 39710000-2 – elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
Kod CPV: 32300000-6 – odbiorniki telewizyjne
Termin wykonania zamówienia
Wybrany wykonawca dostarczy meble we wskazane miejsce i w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, jednak nie dłuższym niż do 24 styczeń 2022r.
Zamówienie obejmuje także transport, wniesienie do wskazanych pomieszczeń oraz montaż umożliwiający natychmiastowe używanie mebli i sprzętu.
Wynagrodzenie płatne w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury.
Termin związania ofertą 30 dni od dnia złożenia oferty.
Okres gwarancji: 36 miesięcy - meble
24 miesiące – sprzęt AGD i RTV
Sposób przygotowania oferty:
Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego w formie pisemnej/elektronicznej w języku polskim. Wypełniony formularz ofertowy musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej albo udzielonym pełnomocnictwem. Wraz z formularzem ofertowym należy złożyć załącznik z wyceną .
Ofertę należy złożyć oddzielnie dla każdej części.
Dopuszcza się złożenie oferty dla kilku części na jednym formularzu, jednak cena musi być wyodrębniona indywidualnie dla każdej części.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy dostarczyć w wersji elektronicznej (skan oferty) na adres poczty elektronicznej: sgiza@szczurowa.pl zgodnie ze wskazanym terminem składania ofert bądź w wersji papierowej do siedziby Zamawiającego. Składając ofertę w formie pisemnej Wykonawca powinien umieścić ofertę,
w zamkniętej kopercie. Koperta winna być oznaczona nazwą i adresem Wykonawcy, zaadresowana na adres: Urząd Gminy Szczurowa ul. Lwowska 2 32-820 Szczurowa z dopiskiem: Oferta na dostawę mebli oraz sprzętu AGD i RTV do budynku grodzkiego w Uściu Solnym – nie otwierać przed dniem 22.12.2021 do godz. 09:15
Termin składania ofert upływa wraz z dniem 22.12.2021 r. o godz. 09:00. Liczy się data rzeczywistego wpływu oferty do siedziby Zamawiającego bądź na adres e-mail wskazany przez Zamawiającego.
Otwarcie ofert nastąpi tego samego dnia, tj. 22.12.2021 o godz. 09:15. Ocena ofert zostanie dokonana
w terminie nie dłuższym niż dwa dni robocze licząc od dnia otwarcia ofert. Zestawienie ofert zostanie zamieszczone na stronie internetowej Urzędu Gminy.
Najkorzystniejsza oferta będzie stanowiła podstawę do zawarcia umowy, o ile cena tejże oferty nie przekroczy środków jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie powyższego zadania.
Kryteria oceny ofert:
Przy wyborze oferty zostaną zastosowane następujące kryteria oceny ofert:
1) Cena - waga 100 %,
2) - - waga –
Zamawiający wybierze ofertę Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę . Cenę ofertową za przedmiot zamówienia Wykonawca przedstawi na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Zarówno w załączniku nr 1 jak i nr 3 ceny muszą być podane w PLN wraz z podatkiem VAT.
Wycenić należy każdą pozycję. Ogólna wartość zawarta w załączniku nr 3 powinna odpowiadać cenie ofertowej zawartej w formularzu ofertowym.
Ceny brutto wskazane w ofercie powinny uwzględniać wszelkie koszty niezbędne do prawidłowego
i pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy z prośbą o wyjaśnienie treści złożonej oferty lub dokonać
w niej oczywistych korekt pisarskich i rachunkowych. Przy ewentualnych korektach rachunkowych za właściwe zostaną uznane ceny jednostkowe.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający może unieważnić prowadzone postępowanie bez podania przyczyny.
Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Stanisława Giza tel. 14 632 09 37
Wykonawca składający ofertę powinien posiadać kompetencje lub uprawnienia, zdolność techniczną lub zawodową, znajdować się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia.
Załączniki:
- Formularz ofertowy
- Postanowienia umowy
- Formularz cenowy część I
- Formularz cenowy część II
- Formularz cenowy część III
- Formularz cenowy część IV
- Specyfikacja